wtorek, 28 czerwca 2016

SAŁATKA KARTOFLANA . IDEALNA NA SEZON GRILLOWY ALE I NIE TYLKO.

28 Czerwiec 2016

Witam .Czas grilla w pełni. Wszyscy szukamy przepisów na surówki czy sałatki, które pasują do wspaniałych kiełbasek lub steków. Dzisiaj proponuje sałatkę kartoflaną , którą serwuje na naszym grilowaniu.




      SAŁATKA KARTOFLANA.



SKŁADNIKI:
1 kg. ziemniaków
400 g jogurtu naturalnego
mały pęczek koperku
mały słoiczek papryki konserwowej
mały słoiczek korniszonów konserwowych
3-4 cebulki ze szczypiorkiem
pieprz sól


PRZYGOTOWANIE:


 Ja przygotowałam sałatkę  z połowy porcji. Gotujemy ziemniaki w mundurkach. Po odcedzeniu i wystudzeniu  obieramy ze skórki.

Kroimy kartofle w talarki. Paprykę, ogórki i cebule  w kostkę. Dodajemy jogurt i posiekany koperek. Wszystko mieszamy. Solimy i pieprzymy do smaku. Gotowe.


                                         SMACZNEGO !!!

1 komentarz:

  1. Najlepsza restauracja w Warszawie24 kwietnia 2018 02:33

    Tradycyjnie. Zaletą takiej sałatki jest to, że może całkiem długo stać. No i nigdy się nie nudzi :) Absolutny hit i to na każdą porę roku, chociaż mi się kojarzy z zimą, mama zawsze robiła ją na święta Bożego Narodzenia. A propos tradycyjnych dań, byłam ostatnio w Warszawie i wpadłam do pierwszej lepszej knajpy. Była to https://restauracjaakademia.pl/ Trwa u nich właśnie festiwal schabowego. Po prostu świetny pomysł. Coś naszego, tradycyjnego i pysznego :)

    OdpowiedzUsuń